Reklamace a vratky
Jak postupovat při reklamaci
- Vaši vratku nebo reklamaci můžete vyplnit buď online nebo v papírové podobě
- Reklamované zboží nám pošlete jako balíček buď kurýrem, poštou nebo zásilkovnou.
- Pokud nám zboží posíláte poštou, neposílejte to jako doporučený dopis ale jako balík.
Online reklamace a vratky můžete vyplnit zde:
Nebo nám reklamaci můžete vyplnit v papírové podobě následovně:
- Reklamované zboží nám pošlete jako balíček buď kurýrem nebo poštou.
- Pokud nám zboží posíláte poštou, neposílejte to jako doporučený dopis ale jako balík.
Spolu s reklamovaným zbožím pošlete i fakturu, záruční list (pokud byl ke zboží dodán) a reklamační dokument (pokud jste nevyplnili reklamaci online výše) který si stáhnete zde:
Postupujte podle pokynů na dokumentu a nezapomeňte stručně shrnout popis závady a kontakt na vás
Jedná-li se o odstoupení od smlouvy do 30 dnů
Formulář na odstoupení od smlouvy stáhnete na tomto odkazu:
Formulář_odstoupení_od_smlouvy
Komunikace ohledně servisu/reklamace: +420 607 440 428 (od 8:00 do 17:00)
info@intertool.cz