Reklamace a vratky

Jak postupovat při reklamaci

  • Vaši vratku nebo reklamaci můžete vyplnit buď online nebo v papírové podobě
  • Reklamované zboží nám pošlete jako balíček buď kurýrem, poštou nebo zásilkovnou.
  • Pokud nám zboží posíláte poštou, neposílejte to jako doporučený dopis ale jako balík.

Online reklamace a vratky můžete vyplnit zde:

 

Nebo nám reklamaci můžete vyplnit v papírové podobě následovně:

  • Reklamované zboží nám pošlete jako balíček buď kurýrem nebo poštou.
  • Pokud nám zboží posíláte poštou, neposílejte to jako doporučený dopis ale jako balík.

 

Spolu s reklamovaným zbožím pošlete i fakturu, záruční list (pokud byl ke zboží dodán) a reklamační dokument (pokud jste nevyplnili reklamaci online výše) který si stáhnete zde:

Reklamační formulář

Postupujte podle pokynů na dokumentu a nezapomeňte stručně shrnout popis závady a kontakt na vás

Jedná-li se o odstoupení od smlouvy do 30 dnů

Formulář na odstoupení od smlouvy stáhnete na tomto odkazu:

Formulář_odstoupení_od_smlouvy

Komunikace ohledně servisu/reklamace: +420 607 440 428 (od 8:00 do 17:00)

info@intertool.cz